Přejít na obsahovou část stránky

Personalistka a pokladní

28 000 až 30 000 Kč měsíčně

CO: administrativní pozice – hlavní pracovní poměr
KDY: nástup ihned nebo po dohodě
KDE: Polička

 

Proč Vás hledáme:

Naše personalistka musela náš tým opustit, a tak hledáme novou posilu.  Je to výzva pro Vás?

Co Vás čeká:

• příprava, kontrola a předávání podkladů pro zpracování mezd
• komunikace se spolupracovníky a zájemci o zaměstnání
• zajištění chodu pokladny společnosti

Mám zájem »
 

Jaké příležitosti a benefity získáte navíc:

zapojení se do dobrého kolektivu stabilní české společnosti s dlouhou tradicí
práci v kanceláři, která je určena pouze pro vás
možnost růstu v oblasti personalistiky díky odborným školením a přednáškám

Chceme Vás do týmu, pokud:

jste spolehlivý a pečlivý člověk s dobrými komunikačními schopnostmi
máte dobrou digitální gramotnost (balík MS Office, task managery, softwary pro evidenci docházky, apod.)
umíte systematicky řešit problémy a odhalovat jejich příčiny
umíte pracovat s informacemi, zpracovávat je a využívat

 

Komu se ozvat:

ANCHOR_TOP_TITLE

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti